Форми шкільних свят
Вимоги до плану виховної роботи з класним колективом
Орієнтовний перелік документації, яку веде класний керівник
Основні орієнтири виховання учнів 1 - 11 класів ЗНЗ
Посадова інструкція класного керівника
Схема аналізу виховної роботи класним керівником
Схема складання психолого - педагогічної характеристики класного колективу
Форми виховної роботи в початковій школі
Корисні посилання
ПОЧАТКОВА ШКОЛА
1. Програми виховної роботи
2. Методичні рекомендації
3. Сценарії виховних справ
3.1. Традиційні свята в школі
3.2. Морально-етичні бесіди та інші виховні справи
3.3. Роде наш красний, роде наш прекрасний
3.4. Зберігаймо традиції і звичаї українського народу
3.5. Світ дитячий – гра
3.6. Прощавай, школо початкова!
1. Програми виховної роботи
2. Методичні рекомендації
3. Сценарії виховних справ
3.1. Традиційні свята в школі
3.2. Морально-етичні бесіди та інші виховні справи
3.3. Роде наш красний, роде наш прекрасний
3.4. Зберігаймо традиції і звичаї українського народу
3.5. Світ дитячий – гра
3.6. Прощавай, школо початкова!
ОСНОВНА ШКОЛА
1. Програми виховної роботи
2. Методичні рекомендації
3. Сценарії виховних справ
3.1. Традиційні свята у школі ІІ ступеня
3.2. Календарно-обрядові свята
3.3. Дружна і щаслива українська родина
3.4. Вікторини та інтелектуальні ігри
3.5. Відпочиваємо, розважаємось, навчаємось (конкурсно-ігрові програми)
3.6. Знаменні дати календаря
3.7. Бесіди та інші виховні справи (морально-етичні, міжкультурна освіта)
СТАРША ШКОЛА
1. Програми виховної роботи
2. Методичні рекомендації
3. Сценарії виховних справ
3.1. Традиції і звичаї українського народу
3.2. Дружна і щаслива українська родина
3.3. Вікторини та інтелектуальні ігри
3.4. Відпочиваємо, розважаємося, навчаємося
3.5. Загальношкільні свята
1. Програми виховної роботи
2. Методичні рекомендації
3. Сценарії виховних справ
3.1. Традиції і звичаї українського народу
3.2. Дружна і щаслива українська родина
3.3. Вікторини та інтелектуальні ігри
3.4. Відпочиваємо, розважаємося, навчаємося
3.5. Загальношкільні свята
Немає коментарів:
Дописати коментар