ВИХОВНА РОБОТА
ВИХОВНА ПРОБЛЕМА ШКОЛИ:
«Виховання особистості, орієнтованої на найдосконаліші соціокультурні, загальнолюдські та національні цінності в умовах Нової Української Школи»
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ
Школа - це простір життя дитини: тут вона не готується до життя, а повноцінно живе!
Виховний простір Благодатнівської ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Г.П. Берези
ОСНОВНОЮ МЕТОЮ ВИХОВНОЇ РОБОТИ Є ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ, НАБУТТЯ НИМ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ, УСПАДКУВАННЯ ДУХОВНИХ НАДБАНЬ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ, ФОРМУВАННЯ В НЬОГО НАУКОВОГО СВІТОГЛЯДУ, РОЗВИНЕНОЇ ДУХОВНОСТІ, МОРАЛЬНОЇ, ЕСТЕТИЧНОЇ, ПРАВОВОЇ, ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ, ПРИЩЕПЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКИХ, ПАТРІОТИЧНО-НАЦІОНАЛЬНИХ І ПРОФЕСІЙНИХ НОРМ, ПРАВИЛ, ЦІННОСТЕЙ ТА ІДЕАЛІВ ПОВЕДІНКИ.
ОЧІКУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ – Результатом виховної діяльності закладу є створення сучасної моделі випускника – людини, готової до самоосвіти, самовизначення та самореалізації у дорослому житті.
Реалізація основних завдань і принципів виховної діяльності:
Громадянське виховання – це процес формування громадянськості як риси особистості, яка характеризується усвідомленням нею своїх прав і обов`язків у ставленні до держави, народу, законів, норм життя, турботою про благополуччя своєї країни, збереження людської цивілізації, конкретними діями відповідно до власних переконань і цінностей.
Національно-патріотичне виховання – це створена впродовж століть самим народом система поглядів, переконань, ідей, ідеалів, традицій, звичаїв, покликаних сформувати світоглядну свідомість і ціннісні орієнтації молоді, передавати їй соціальний досвід, надбання попередніх поколінь.
Морально-етичне виховання передбачає оволодіння нормами і правилами моральної поведінки, формування почуттів і переконань, умінь та навичок, тобто спрямоване на формування моральної зрілості особистості.
Правове виховання – це складова частина виховання, яка спрямована на формування у учнів правової свідомості, вмінь і навичок розумно діяти у правовому полі, активної позиції у правовій сфері.
Художньо-естетичне виховання передбачає розвиток в людині почуттів прекрасного, формування вмінь і навичок творити красу у навколишній дійсності, вміти відрізняти прекрасне від потворного, жити по законам духовної краси.
Військово-спортивне і фізичне виховання спрямоване на зміцнення здоров`я учнів, фізичний розвиток, виховання національної свідомості і патріотизму, розвиток морально-вольових і фізичних якостей.
Трудове виховання – складова всебічного гармонійного розвитку особистості учнів, їх фізичних, моральних, розумових, естетичних здібностей і якостей у процесі організації різноманітної трудової діяльності.
Професійна орієнтація молоді – цілеспрямована діяльність педагогічних працівників, що передбачає надання допомоги вихованцеві у правильному виборі професії.
Екологічне виховання передбачає озброєння учнів знаннями в царині екології, виховання любові до природи, навколишнього середовища.
Адміністратор блогу видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити